Tänään kotimatkalla mun pyöräni kulki ihan mieletöntä vauhtia. Se vaan kiiti kuin luotipyörä ja oli hyvä mieli.
Johtuiko se sitten auringosta, perjantaista vai jostain muusta en tiedä. Mutta oli kiva tunne.

Vähän silmään pisti, kun kaksi nuorta tyttöä tuli vastaan, olut-mäyräkoiraa kantaen. Ikää heillä ehkä oli juuri ja juuri se 18, vaikka vähän epäilin sitäkin. Toisaalta tajusin, että mikäs minä olen moralisoimaan - olin nimittäin itse matkalla alkoseen hankkimaan punaviiniä... No joo, on mulla siihen tarvittava ikä, mutta silti jotenkin tuntui paradoksaaliselta.

.....Toisaalta taas, se kevät ilma, auringonpaiste ja asfaltti, hyvin kulkeva pyörä ja tyttöjen kantama mäyräkoira sai aikaan ihan hirmuisen teiniolon. Teinipussikaljaolon!! : D

Haluan vielä mainita, kuinka ylpeä olen itsestäni, sillä: käydessäni keskustassa, kävin kahdessa vaateliikkeessä, jossa kummassakin oli -50 % ale. Kiersin liikkeet ja löysin vaikka kuinka kivoja juttuja, mutten sovittanut, enkä ostanut mitään! Hip hip huraa.... Nim.merkillä. Ensiviikolla postista saapuu vaatelähetys, joka sisältää vaatteita monella sadalla eurolla... Hip hip huraa.