Nyt tajusin. Tai no oikeastaan eilen illalla kun mietin elämää yksin omassa sängyssäni.
Mä oon ihan helvetin yksin.
Ei, nyt ei auta löpinät siitä kuinka mulla on satamiljoonaakakskytkas kaveria. Ystäviä. Onhan niitä, ihania ootte jokainen.
Mut hokasin, että siitä kaveriporukasta, jonka kanssa nyt hengaan paljon,  mä olen ainut joka on yksin.
Ei seurustele. Ei ole parisuhteessa. Sinkku. Vapaa.
Ja kun kuitenkin niitä pariskuntaystäviä on tässä ystäväporukassa ihan hemmetinmoinen määrä.
on:
tyttö r + poika g
tyttö t + poika ö
tyttö w + poika å
tyttö b + poika c
tyttö y + poika l
tyttö g + poika n
tyttö u + poika h

ainakin.
Ja oikeesti, kun tämän tajuaa ni auts. Jokaisella on joku aina kun nähdään. Minä vaan toivon että olisi.
Oon mä ihastunut. On mulla ollu sutinaa. Juttua ja säätöä. Villiä ja vapaata. Tuntuu vaan että tuppaan ihastumaan, tutustumaan, tapaamaan vähän vääriä ihmisiä. Niinku vaikka varattuja. Tai sellaisia pelaajia.
Ei siinä,  toisaalta on ihan kivaa. Kokeilla.
Mut eipä tätäkään aina jaksa.

Missä te kaikki vapaat tytöt ja pojat ootte.
Minä täällä hei! Kaipaan läheisyyttä ja halauksia, kädessä kävelyä ja iltapusuja. Yhteisiä aamupaloja, tai edes teehetkeä. Elokuvahetkiä, jalkojen kietoutumista toisiinsa ja unituhinaa peiton alla.