Typerää tilastoa viime viikosta:

3 ihmistä halusi harrastaa seksiä kanssani.
0 ihmistä harrasti seksiä kanssani.
5 ihmistä kertoi ihastuneensa minuun jollain tapaa.
4 poikaa ja yksi tyttö.
Minä en oikein tiedä olenko ihastunut kehenkään.
No olen, vähän ja vähän enemmän.

Kaikki tämä yhden viikon aikana.

Ja silti, vaikka kännykkä välillä tukkeutuu tekstiviesteistä, vaikka tällä viikolla oon saanut monta tapaamispyyntöä, panoehdotusta, ihania katseita ja suloisia huulia niin...
Oon ihan hemmetin yksin silti.

Vois luulla, että moisesta ylpistyy, tai että tuntuis äly ihanalta kun on niin moni kiinnostunut.
Mut en nyt kyllä sanois niinkään.
Lähinnä mua on ahdistanut. Oon ollut aikas sekaisin.
Miksi just minä.

Ja pelkään ettei kukaan kiinnostu minusta oikeasti.
Että vain kokeillaan. Miltä tuntuu minä.

Haluan jonkun elämääni oikeasti.