Kaikenlaista kivaa on tapahtunut!

1. Kouluni loppui tänään! jihuu! Tai ainakin koulunpenkillä istuminen. Näyttöleirille vielä lähden kesäkuun alussa, mutta muuten tämä oli tässä. jei.

2. Sain varattua (kiitos isän) kaksi lippua syyskussa suomeen saapuvaan Sirque du solein esitykseen! Ja vielä SEITSEMÄNNELTÄ RIVILTÄ! Se on niin huippu juttu! Oon halunnut jonkun heidän esityksestään nähdä niin kauan kuin muistan (eli kauan) ja vihdoin ja viimein pääsen taikaa katsomaan! Maanantaina kun liput tulivat myyntiin mä vain hihkuin ja sekoilin kun olin niin onnessani :D jeeeeeee!

3. Sirque du solein vanhoja esityksiä näytetään kesäkuun 5 päivästä lähtien telkasta. juhuu!

4. Viime viikonloppu oli eri kiva! Oli niin lämmintä ja me oltiin rannalla ja kallioilla istuttiin myös ja oli miia ja oli joni ja oli veikko ja meillä oli tosi kivaa! Niin ja tehtiin hyvää ruokaa! Kiinalaista! niin.. kyllä me juotiinkin.

5.Olen saanut paljon koulutehtäviä tehtyä. Huhtikuussa niiden määrää valitin, ja enää on jäljellä 3 tehtävää, joista kahta olen tehnyt puoleen väliin!

Siinä kivoja juttuja. Toivottavasti muillakin on ollut kivaa! x)