Ööööäää. Mistä sitä aloittaisi. Pitkä tauko ollut blogimaailmaan mun mittakaavan mukaan.
On hyviä asioita ja huonoja asioita.

Tässä hyvät:
- pidin paastoa viikon verran ja se tepsi siihen etten ole oksentanut. Ylpeä.
- kun muutama päivä sitten olin jo menossa vessaan, päätinkin juoda vaan vettä ja lähteä ulos. Ylpeä.
- paino tippui sopivasti.
- oon vissiin vähän ihastunut.
- mulla on aivan ihania ystäviä ja kavereita ja puolituttuja.
- viime viikonloppu oli aivan ainutlaatuinen ja paras.
- tilaamani soitin, cajon, tuli äsken.

Huonot jutu:
- Tunnen oloni paksuksi. On tullut juhlittua ja syötyä paljon. Eli normaalisti, mutta paljon, vaikkakin normaalisti...
- joka päivä (no melkein) vaan sataa.

.... en tiiä onko huonoja juttuja enempää. Mikä on siis tietenkin älyhyvä juttu. Mä olen jotenkin niin kiitollinen kaikista ystävistä ja ihanasta seurasta, etten oikein edes jaksa keskittyä huonoihin juttuihin. Koitan nyt ihan oikeasti tsempata. Pakko. Töissäkin jaksaa paremmin. Ja töitä mun koko kesä onkin.