Oon taas koukussa.

porkkanoihin. veteen. laihdutusjuomaan. kurkkupastilleihin, joita syön liikaa jotta saan pelkistä porkkanoista tulevan ummetuksen poistettua. Jos käy niin että syönkin liikaa, teen sen mitä ei pitäisi - oon taas alkanut oksentamaan.

Lauantaina klo 01.30 kun pääsin ihanista kaveri-illasta kotia, istuin olkkarin lattialla puolituntia ämpäri edessä ja join litroittain vettä ja oksensin. Ja oksensin. (olkkarissa siksi ettei naapurit kuule - vessassa on ohuet seinät). Siinä minä istuin keskellä yötä lattialla, ämpäri täynnä oksennusta ja halusin kaiken illan aikana syömäni turhan ulos sisuksistani. Ennen sitä kävin tietenkin myös vaa`alla ja toki sen jälkeen myös. 500 g kadonnut! Voi mikä tunne! Näinhän minä saan hoidettua jokaisen "liiallisen syömiskerran".

urheilen joka aamu ja joka ilta. eräänä iltana työkaverit pyysivät kaljalle työpäivän jälkeen mutta olin epäileväinen - pitäisi päästä tekemään iltajumppa. Kävin minä kuitenkin hetken istumassa, mutta sitten kipitin nopeasti kotiin ja jumppasin.

Käyn vaa`alla liian monta kertaa päivässä. Ensimmäinen asia mitä teen kun pääsen töistä kotiin on se, että riisun itseni alusvaatteisilleni ja katson mitä paino näyttää. Näin myös aamulla, illalla, kaupassa käynnin jälkeen...

Ja vihaan tätä että tää on mennyt taas tähän. Ihan oikeasti vihaan vihaan vihaan. Urheilla voin, se on kivaa ja tekee hyvän olon. Mutta v***n oksentaminen!!! Sitä mä en halua takaisin.

Eikä tätä tänne pitänyt ehkä kirjoittaa. Liikaa tuttuja lukemassa, liikaa huolestuneita. Mutta minne minä muualle puran kuin tänne. Tämä on turvallinen paikka siinä mielessä, että kirjoittaessa jotenkin tajuaa oman idioottimaisuutensa. Sisäistää enemmän oman tyhmyytensä. Jospa se auttaisi.